Sunday, September 20, 2009

Repaints / Reworks

Today I felt like repainting/reworking some
older (but also more recent) images,
figurative and abstract
.


Aphrodite-Kypris
(acrylic on canvas, 40x40 cm)

*

Darwin
(acrylic on canvas, 30x60)

*

Moria
(acrylic on wood, 16x63 cm)

*

Allah ho Akbar
(acrylic on canvas board, 40x40 cm)

*

Sri Durga
(acrylic on canvas, 50x70 cm)

*

Pareidolia
(acrylic on canvas, 70x50 cm)
*

Human Nature 2 repaint
(oil & acrylic on canvas, 40x50 cm)

*

Soft Loch
(acrylic on canvas, 40x60 cm)

*

3 comments:

Gilda said...

aphrodite: ma gindeam ca ai putea folosi nuante mai puternice de rosu sau ocru
si albastrul marin ar fi putut sa fie ceva mai intens
poate. eu imi exprim doar o parere...

darwin: nu ma pot obisnui cu sageata:) ma cam impiedic de ea cind vreau sa privesc... imi plac culorile din partea de sus a picturii:)

moria (Moira?): imi place

soft Loch: reusita

in scurt timp vei ajunge sa stapinesti toate stilurile si sa creezi unul propriu..
succes

Gilda said...

"allah": as vrea sa gasesc cuvinte potrivite pentru a spune ce impact are asupra mea. foarte foarte reusita. parca ai fi intrat intr/o lume pe care abia acum ai descoperit/o....

Gilda said...

"Pareidolia": pare, intr-un anumit fel (nu negativ), lipsita de armonie. culorile sint prea intense, aproape crude. par a sapa in retina privitorului. multa tensiune in si dinspre pictura aceasta. imi aminteste de stari pe care n/as vrea sa le retraiesc.